"Współpracujemy z Google i dostaliśmy sygnał, że w najbliższym czasie filtr zostanie zdjęty" - powiedział wczoraj prezes Wojciech Czernecki dziennikarzom.
Według niego, Google rozpoczął walkę z SWL, z którego korzystają wszyscy duzi gracze na rynku porównywarek. Dodał, że Google nałożył filtry na razie na największe strony, żeby jego akcja znalazła silny oddźwięk medialny i żeby dać jasny sygnał dla całego rynku. Filtry nałożono więc również na największych rywali Nokaut, w tym Ceneo.
Według Czerneckiego, Nokaut stosował SWL, tak jak cała jego konkurencja (to system, dzięki któremu serwisy wymieniają się linkami i poprawiają swoje pozycjonowanie w wyszukiwarce Google).
"Popieramy działania Google. (…) My i tak nie osiągaliśmy dobrego pozycjonowania w Google, więc nowa polityka tej firmy jest dla nas szansą, nawet jeśli w krótkim terminie ponieśliśmy w związku z nią koszty" - deklaruje Czernecki.

W czwartek Grupa Nokaut poinformowała o wznowieniu oferty publicznej, którą zawiesiła w grudniu.











