Tym samym zostaje obsadzone stanowisko, które do końca czerwca zajmowała Izabela Sarnecka, która od lipca br. pełni funkcję dyrektora sprzedaży dziennika Metropol.
Grudzińska ma ponad 14-letnie doświadczenie w pracy w mediach. Przez ostatnie 5 lat pracowała w Grupie Wydawniczej Infor SA na stanowisku dyrektora biura reklamy. Do jej obowiązków należała organizacja pracy biura reklamy, przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży, zarówno „Gazety Prawnej”, jak i czasopism profesjonalnych, opracowywanie strategii reklamy we wszystkich pismach wydawnictwa. Grudzińska zajmowała się również kreowaniem i wdrażaniem nowych dodatków reklamowych i projektów specjalnych oraz negocjacjami umów z klientami i domami mediowymi.
Grudzińska, zanim dołączyła do zespołu Inforu, przez ponad 7 lat pracowała w Presspublice, wydawcy dziennika „Rzeczpospolita”, ostatnio na stanowisku kierownika działu agencyjnego. Wcześniej była zatrudniona w Agorze jako specjalista ds. reklamy, gdzie rozpoczynała swoją przygodę w mediach.

Grażyna Grudzińska w strukturze Metropolu podlega bezpośrednio dyrektor sprzedaży – Izabeli Sarneckiej.
– W związku z ciągłym rozwojem Metropol potrzebuje doświadczonych, ambitnych i kreatywnych pracowników, Grażyna z pewnością spełnia te wymagania, dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć z nią współpracę – wyjaśnia Małgorzata Golińska, dyrektor zarządzająca TPP.











