Głównym przesłaniem reklamy jest uświadomienie konsumentomróżnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, którezawierają do 20 kostek cukru w 1 litrze oraz wskazanie nawyjątkowość oferty Fortuny, która jako jedyna marka na rynku ma wswojej ofercie wyłącznie 100% soki.
30-sek. spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7oraz w kanałach tematycznych.
Nowa oferta i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchumarki. Będzie ona bardzo szeroko komunikowana w prasiekonsumenckiej (31 tytułów, w tym: magazyny opinii, lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, opinii, zdrowotne, TV-guidy) i branżowejoraz w internecie. Bardzo intensywne będzie również wsparcie wmiejscach sprzedaży. W tym celu Agros Nova przygotowała różnorodnemateriały POSM, które mają na półkach wyróżnić strefę Fortuny bezcukru.

Kampanię przygotowała agencja RED8 Communications Group, któratym projektem rozpoczęła współpracę z marką Fortuna. Planowanie izakup mediów - MediaCom.
Kampanię reklamową wspierają też działania PR.
Hasło reklamowe:Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukruKlient:AGROS NOVA Sp. z o.o. Monika Barańska, Sylwia Kocon, MarcinFilipiakAgencja:Red8 Communications GroupBranża:FMCGTyp kampanii:wizerunkowo-produktowaTermin:od 27 wrześniaDom mediowy:MediaComDom produkcyjny:OTO Film StudioManager projektu:ALEKSANDER ŁUKOMSKI / MICHAŁ LESZCZYŃSKIArt director:Maciej MarasekCopywriter:Marcin JagnusAccount:Aleksander ŁukomskiScenariusz:RED8Reżyseria:Michał GazdaZdjęcia:Piotr SzczepańskiMontaż:Jarosław BarzanMuzyka:Sebastian Olko











