- Zapewnienie klientom WARTY najwyższych standardów obsługi likwidacyjnej jest priorytetem – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu WARTY. Na bieżąco badamy satysfakcję klientów, monitorujemy pracę Centrum Alarmowego i odpowiednio modyfikujemy procesy. Nadal będziemy rozbudowywać sieć współpracujących z WARTĄ warsztatów naprawczych, oferując im szerokie uprawnienia w procesie likwidacji. W 2010 roku znacząco poszerzono liczbę rzeczoznawców i obecnie WARTA ma ich 450, co daje jedną z największych sieci na rynku. O 40% wzrosła także sieć warsztatów współpracujących. Zmieniono organizację likwidacji szkód – utworzono Centrum Alarmowe WARTY w Lublinie i Katowicach, które przyjmuje zgłoszenia i obsługuje szkody z całego kraju oraz jest odpowiedzialne za całościową obsługę klienta w procesie likwidacji. Wprowadzono uproszczony tryb likwidacji szkody – w ten sposób likwidowanych jest ponad 50 % szkód ogółem, a aż 80% z ubezpieczeń majątku indywidualnego.Skrócono także o 50% średni czas likwidacji szkody, co wpłynęło na poprawę satysfakcji klientów.

- W efekcie tych działań wzrosła satysfakcja naszych klientów. Wskaźnik skłonności do rekomendacji (ang. Net Promoter Score) wzrósł o prawie 40% w ciągu 1,5 roku – dodaje wiceprezes Stankiewicz - Ale to nie koniec zmian. Nasze dalsze plany zakładają m.in. poszerzanie współpracy z dealerami samochodowymi w sprzedaży ubezpieczeń i likwidacji. Będziemy też rozwijać uproszczone procedury likwidacji w ten sposób, aby zwiększać liczbę szkód likwidowanych tą metodą.
WARTA jest także tegorocznym organizatorem międzynarodowego spotkania likwidatorów – członków grupy EUPHORIA. Grupa została powołana w celu wymiany doświadczeń w likwidacji szkód. Zasadą jest, że z każdego państwa Europy może do niej należeć tylko jeden ubezpieczyciel. WARTA jest od 2007 roku pierwszym członkiem z Europy Wschodniej.











