Nowa kampania Banku BGŻ dla studentów

W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i składają się one z kilku elementów:

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

•             promocji „Załóż konto odbierz bilet”•             konkursu „Wygraj stypendium”•             eventów  na uczelniach•             kampanii informacyjnej na Facebooku

Każdy student, który do końca października założy konto w planie taryfowym ePlan, zrealizuje transakcje kartą wydaną do konta o wartości  min. 100 zł w terminie do 27 listopada 2012 roku ma szansę  na wygranie stypendium o wartości  3500 zł. Warunkiem niezbędnym do udziału w konkursie „Wygraj stypendium” jest wykonie przez uczestnika zdjęcia, filmu lub innego materiału graficznego bądź audio-video o tematyce „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom”.  Kompletne zgłoszenia będą przyjmowane do końca października tego roku.  Na potrzeby konkursu została przygotowana aplikacja na portalu Facebook za pomocą której będą zbierane prace i zgłoszenia konkursowe. Dodatkową atrakcją przygotowaną z myślą o studentach jest prowadzona równolegle promocja „Załóż konto, odbierz bilet”. Daje ona szansę na zdobycie dwóch biletów do kina Cinema City na dowolny film 2D. – Kampania dla studentów to kolejna akcja przygotowana zgodnie z naszą filozofią, aby dobrze służyć ludziom – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.  Bezpłatne konto Banku BGŻ, szansa na wygranie stypendium i nagród oraz nasza obecność na uczelniach są  przykładem takich działań – dodała M. Nycz. Akcja informacyjna promująca ofertę Banku dla studentów prowadzona jest na 43 uczelniach w całej Polsce, gdzie odbywają się eventy.  Oprócz tego, w serwisie społecznościowym Facebook studenci mogą znaleźć szczegółowe informacje o trwającym konkursie „Wygraj stypendium” i promocji „Załóż konto, odbierz bilet”.

Wsparciem akcji są ulotki, plakaty, e-mailing, kampania bannerowa na FB oraz dedykowany landing page.

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Myczkowska

Rzecznik Prasowy Banku BGŻ

tel. (22) 860 43 40

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"