Nowa kampania Toyoty

1 marca startuje kampania reklamowa promująca wizerunek marki Toyota

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe potrwają co najmniej miesiąc. Celem kampanii jest zainteresowanie klientów nową ofertą Toyoty, w efekcie zachęcenie do odwiedzenia salonów i sprawdzenie co kryje nowa oferta Toyoty.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 30 - 59 lat, z dochodami średnimi i powyżej, zamieszkałe w miastach liczących 50 tys. i więcej mieszkańców. Wykorzystane media w kampanii reklamowej Toyoty to: TV, Prasa, Radio oraz Internet. W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVN24, TVNturbo, National Geographic, Discovery, Canal Plus. W ramach kampanii radiowej spoty będą emitowane w: Radio Zet, RMF FM i Trójce. Działania w prasie będą miały miejsce w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opinii.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"