Nowa kolekcja toreb na laptopy Sushi Design robi różnicę

Najnowsza kolekcja toreb na laptopy i notebooki marki Sushi wpisuje się w aktualne światowe trendy modowe. Klasyczne w formie damskie akcesoria tej firmy, które przejęły funkcję codziennych damskich torebek dostępne są w dystrybucji Mobile Fashion www.mobilefashion.pl, przedstawiciela tej marki w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na światowych wybiegach mody króluje niekwestionowana kobiecość. Projektanci najlepszych domów mody stawiają na prostą elegancję. Wysublimowana klasyczna prostota w połączeniu z oryginalnym wzorem i detalem to także cechy charakterystyczne najnowszych modeli toreb zaproponowanych na ten sezon przez SUSHI. Miejska elegancja Wśród projektów z nowej linii można znaleźć uniwersalne miejskie torby o ciekawej fakturze, a także gładkie oraz pikowane. Poza propozycjami w klasycznym stylu, producent oferuje również torby sportowe. Designer zadbał o to, żeby zaprojektowane modele były praktyczne w użytkowaniu. Temu podporządkowane zostały wszystkie detale wykończenia. Torby stworzone do noszenia laptopów i notebooków, które zastępują tradycyjne torebki są teraz rozsuwane na bokach, co znacznie ułatwia użytkowanie. Ich wnętrze wyścielone delikatną satyną, poza ochronną kieszenią na laptopa, wypełnia wiele praktycznych przegródek. Wygoda noszenia Panie, które stale noszą ze sobą notebooki nie muszą już obciążać się dodatkową torbą. Akcesoria marki SUSHI dostosowane do dzisiejszego stylu życia, mogą pomieścić nie tylko komputer, ale także wiele niezbędnych mniejszych i większych damskich drobiazgów. Zaprojektowane, by ujarzmić bałagan w torebce kuszą swoim indywidualnym wysublimowanym charakterem. Dedykowane dla mobilnych użytkowniczek są odporne nawet na najbardziej niesprzyjające warunki atmosferyczne. Najnowsza kolekcja SUSHI na wiosnę i lato 2012 z pewnością zachwyci zwolenniczki minimalistycznego stylu. Wśród propozycji tego producenta można znaleźć także różne modele etui i pokrowców na laptopy, notebooki oraz iPady. Portfolio zawiera również interesujące zawieszki i breloczki do torebek i kluczy. Produkty z nowej linii są dostępne na naszym rynku w dystrybucji Mobile Fashion, przedstawiciela marki SUSHI w Polsce. Można je kupić m.in. w salonie firmowym przy ulicy Żaryna 5 w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech