Oba poradniki będą sprzedawane w dwóch wersjach – z upominkiem dla Czytelników i bez niego. Egzemplarze „M jak mieszkanie” z woreczkiem do prania rzeczy delikatnych będą o złotówkę droższe (4,90 złotych) niż wydanie bez gadżetu. Jedną cenę ustalono natomiast dla dwóch wariantów numeru specjalnego „M jak mieszkanie poleca...” (4,90 złotych). Do części nakładu tego wydania dołączono deseczkę z nożykiem. Czytelnicy mogą wziąć również udział w konkursie sms’owym – do wygrania 100 nagród ufundowanych przez firmę Siemens, producenta sprzętu gospodarstwa domowego. Nagrodami specjalnymi w konkursie są 3 konsole PSP Sony.
Ukazaniu się obu pism na rynku towarzyszy kampania w mediach oraz w punktach sprzedaży prasy. Od 19 do 25 września w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN 7, POLSAT, TV4, Puls i kanałach tematycznych będą emitowane spoty reklamowe. Za kreację spotu odpowiada agencja Pentagon Media Team, jego realizacją zajęła się firma Avantgarde-Productions, a media zakupił dom mediowy MindShare.

Promocja w prasie obejmuje dziennik „Super Express” i magazyny Wydawnictwa Murator. Pisma będą promowane również w serwisach internetowych wydawnictwa.Plakaty reklamujące tytuły pojawią się w 17 marketach budowlanych sieci Praktiker. W kampanii wykorzystano również narzędzia promocji oferowane w punktach RUCH’u. Egzemplarze „M jak mieszkanie” oraz „M jak mieszkanie poleca... Kupujemy i remontujemy mieszkanie” – wersja z prezentem, można kupić w sklepach Empik i salonach HDS.
„M jak mieszkanie”Częstotliwość ukazywania się: miesięcznikRedaktor naczelny: Małgorzata TomczykNakład: 140 000 egz.Cena: 3,90 zł (bez prezentu) i 4,90 złObjętość: 96+4
„M jak mieszkanie poleca... Kupujemy i remontujemy mieszkanie”Częstotliwość ukazywania się: nieperiodycznyRedaktor naczelny: Małgorzata TomczykRedaktor prowadzący: Agnieszka Gruszczyńska-HycNakład: 50 000 egz.Cena: 4,90 złObjętość: 96+4











