Pierwszy tom serii będzie zatytułowany "Praca! Szukam - Zmieniam- Wybieram", kolejne tytuły to: "Jak i gdzie skutecznie szukaćpracy?", "Jak napisać najlepsze CV i list motywacyjny?", "Jaknajlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej?", "Jakwynegocjować najlepsze warunki zatrudnienia?" oraz "Mam już pracę!Prawo w pracy". Cena tomu to 14,99 zł.
Seria poradników będzie rozszerzeniem silnej poniedziałkowejoferty mediów Agory skierowanej do osób poszukujących pracy, naktórą składają się "Gazeta Praca", dodatek do "Gazety Wyborczej","MetroPraca.pl" dodatek rekrutacyjny do bezpłatnego dziennika"Metro" w zasięgu warszawskim oraz w serwisy rekrutacyjneGazetaPraca.pl i MetroPraca.pl.
Kolekcję wspiera kampania w TV (Polsat, TVN, TVP, TV4, TVP3) iradio (RMF rozgłośnie lokalne) oraz autopromocja w prasie i naportalu Gazeta.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja DDBWarszawa, a media zakupił dom mediowy Starlink. Start kampanii: 3września 2007r.












