Odświeżenie logo ma związek ze zmianą nazwy spółki Laboratorium Kolastyna na Grupę Kolastyna. Od tego momentu nazwa Laboratorium Kolastyna traci status nazwy spółki, stając się marką kosmetyczną w portfolio Grupy. Poza naturalną koniecznością zmiany logo, nowa wizualizacja obrazuje autonomiczność i nowoczesność marki. Rewitalizacja Laboratorium Kolastyna łączy się również z odświeżeniem oferty produktowej.
Pierwsze produkty opatrzone nowym logo, należące do serii Ogród SPA, trafiły do sklepów w czerwcu 2006 roku. Odmłodzony wizerunek marki pojawi się docelowo na wszystkich produktach marki Laboratorium Kolastyna.
„Laboratorium Kolastyna – założona jako rodzinne przedsiębiorstwo – od dawna zmierzała w kierunku stworzenia silnej grupy kapitałowej. Pierwszym takim krokiem był zakup 67 proc. akcji Miraculum w 2003 roku. Kolejnym etapem było powołanie spółki Grupa Kolastyna, która skupia kilka uznanych marek na rynku kosmetycznym: Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Zmiana logo dotychczasowej spółki, która stała się marką Grupy, jest naturalnym procesem”– powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.












