Nowe logo Sage Symfonia

Sage Symfonia - producent oprogramowania, modyfikuje wygląd dotychczasowego logo.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przekształcenie znaku graficznego jest efektem nowej strategii identyfikacji korporacyjnej, która jest obecnie wdrażana we wszystkich spółkach, wchodzących w skład Sage Group,na całym świecie. Nazwa firmy pozostaje bez zmian.

Wprowadzane zmiany są wynikiem wnikliwej analizy Corporate Identity (CI) przeprowadzonej w krajach, w których działa Sage. Bazuje ona na dotychczasowej strategii, której podstawowym założeniem jest być bliżej klienta i rozwijać systemy i usługi dostosowane do potrzeb lokalnych rynków.

   

Sage należy do grona trzech największych na świecie dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie. Standaryzacja brandu przyniesie długoterminowe korzyści wszystkim spółkom wchodzącym w skład Grupy. Zmiany są wprowadzane globalnie i mają na celu ujednolicenie nazw firm funkcjonujących w ramach Grupy. Komunikacja w zakresie produktów pozostaje, jak dotychczas, w gestii firm córek.

„Siłą Grupy są i będą produkty lokalne - w Polsce są nimi Systemy Symfonia. Warto jednak podkreślić, że Sage jest obecnie trzecim co do wielkości dostawcą rozwiązań wspomagających zarządzaniew małych i średnich firmach na świecie. Ważne jest więc, by wszystkie spółki komunikowałysię z rynkiem w ten sam zestandaryzowany sposób, wspólnie budując wizerunek Grupy. Standaryzacja obejmuje komunikację korporacyjną, utrzymując indywidualny charakter dla produktów. Bez zmian pozostaje więc jeden z najsilniejszych polskich brandów - Systemy SYMFONIA®, który będzie nadal funkcjonował w tej samej formie” – wyjaśnia Darek Kostanek, dyrektor marketinguw Sage Symfonia.

Nowe logotypy składają się z dwóch wyrazów. Pierwszy to zawsze Sage, natomiast drugi to nazwa lokalnej firmy (w przypadku Polski – Symfonia). Są proste i nie zawierają żadnych dodatkowych elementów graficznych. Obowiązujące kolory to zielony i szary.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1