Nowe oblicze Wizaz

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serwis WIZAZ.pl zmienił we wrześniu dotychczasowy design. Na pierwszej stronie wyeksponowano nowe logo a wybrane działy otrzymały specjalnie zaprojektowane ikony. Wszystkie elementy graficzne komponują się z pomarańczowo-łososiową kolorystyką witryny a stworzyła je jedna z użytkowniczek serwisu.

"Serwis Wizaz.pl charakteryzuje się jednym z najlepszych dopasowań do grupy celowej kobiet w polskim Internecie. Nowa szata graficzna i układ serwisu stwarzają jeszcze większe możliwości dla akcji specjalnych i sponsoringów produktów skierowanych do internautek" twierdzi Marcin Woźniak, Managing Director ARBOmedia.

Wizaż.pl powstał w 2000 roku. Z prostej wizytówki internetowej szybko przekształcił się w popularny serwis urody, makijażu, kosmetyków i stylu. Witryna stale się rozwija. Wprowadzane są innowacje, których inne wortale nie mają, a papierowa prasa mieć po prostu nie może: testy konsumenckie, katalog ocen Kosmetyk Wszech Czasów™, porady specjalistów on-line, przepisy kulinarne internautek. Na stronie znajdziemy ciekawe i wyczerpujące publikacje z zakresu zdrowia, medycyny estetycznej, kosmetyki, makijażu, mody i stylizacji.

Miesięcznie witrynę ogląda 45 tys. unikalnych użytkowników zaś liczba odsłon sięga 1,3 mln. Według lipcowych wyników badania Prawdziwy Profil kobiety stanowią 72% czytelników serwisu. 82,33% to osoby pomiędzy 15 a 34 rokiem życia, 31,19% posiada wyższe wykształcenie. Potwierdzeniem ciekawej zawartości witryny oraz cenną wskazówką dla sponsorów jest średni czas, jaki w ciągu miesiąca na witrynie spędza użytkownik, a który wynosi aż 32 minuty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"