Opus B Brand Design dla marki Redd's

Studio Opus B Brand Design przygotowało nowy design całej linii piw Redd's (Kompania Piwowarska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kompania Piwowarska już od marca wdraża nową platformę komunikacyjną "Let’s Redd’s" dla marki Redd’s. W ramach tego procesu, nowy wygląd zyskują także opakowania napoju.

Przy redesignie opakowania zrezygnowano z takich symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki.

- Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo. Szukaliśmy również takich rozwiązań graficznych, które w intuicyjny sposób podkreślą różne warianty smakowe - tłumaczy Aleksandra Wiśniewska, strategic planner w Opus B Brand Design.

Spójny świat wizualny Redd’sa tworzą teraz niedosłowna ilustracja owocowego smaku i nietypowych połączeń.

Redesign obejmuje całą linię piw Redd’s we wszystkich wariantach smakowych: Bianco, Żurawina, Malina i Granat, Jabłko i Trawa Cytrynowa, Mango i Cytryna.

Autorem projektów etykiet i puszek jest Opus B Brand Design.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"