PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"
Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations
Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations
Była szefowa PR Szymona Hołowni otworzyła butik szkoleniowy Krystal Point
Była szefowa PR Szymona Hołowni otworzyła butik szkoleniowy Krystal Point
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations, prezesem Dariusz Tworzydło
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations, prezesem Dariusz Tworzydło
Roman Osica odszedł z Ghost Me, został współwłaścicielem Wojtunik Group
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
Adam Hofman podbija Węgry, agencja R4S Consulting otworzyła oddział w Budapeszcie. Chce stworzyć międzynarodową sieć
Adam Hofman podbija Węgry, agencja R4S Consulting otworzyła oddział w Budapeszcie. Chce stworzyć międzynarodową sieć
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów
Komitet Badań Radiowych i Gemius współpracują w ramach jednoźródłowego badania mediów
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI
Polskie Stowarzyszenie Public Relations reaktywuje konkurs Lwy PR
Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
Telemetria Polska rozpoczyna testy technik rekrutacyjnych do panelu badawczego
Telemetria Polska rozpoczyna testy technik rekrutacyjnych do panelu badawczego
Nielsen wznowił prace nad powiększeniem panelu do 3,5 tys. gospodarstw. Coraz bliżej pomiar tv i internetu
Mateusz Galica po 20 latach odszedł z Kantara, rusza z butikiem doradczym Lata Dwudzieste
Mateusz Galica po 20 latach odszedł z Kantara, rusza z butikiem doradczym Lata Dwudzieste
Marketerzy i agencje mediowe tworzą Marketers & Media Agencies Committee
Marketerzy i agencje mediowe tworzą Marketers & Media Agencies Committee
Arskom i Sport Brokers łączą się w holding, prezesem Marek Buklarewicz
Arskom i Sport Brokers łączą się w holding, prezesem Marek Buklarewicz
Konkret PR i Futurama tworzą Human Signs
Telemetria Polska ruszyła z rekrutacją do panelu badawczego
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Nielsen powiększy panel telemetryczny, ale z opóźnieniem. Na początek o 540 gospodarstw
Rynek zaprezentował KRRiT założenia nowego badania mediów za pośrednictwem wideokonferencji
Powstała rada ds. internetu w ramach projektu Telemetria Polska
Gemius udostępni system teleinformatyczny na rzecz projektu Telemetria Polska
Gemius udostępni system teleinformatyczny na rzecz projektu Telemetria Polska
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski
Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski
Cztery firmy zainteresowane przetargami dotyczącymi nowego badania mediów, w tym Gemius
Telemetria Polska zapowiada przełom w badaniach mediów. "Problemem nie jest brak pieniędzy, a brak kompromisu"
Be Communications rozszerza zakres usług o komunikację do uczestników systemu opieki zdrowotnej
Be Communications rozszerza zakres usług o komunikację do uczestników systemu opieki zdrowotnej
Gemius i PBI szykują jednoźródłowe badania internetu, telewizji i radia
Gemius i PBI szykują jednoźródłowe badania internetu, telewizji i radia
Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przebada potrzeby pracowników i pracodawców w marketingu
ARC Rynek i Opinia wprowadza usługę badań ekspresowych
ARC Rynek i Opinia wprowadza usługę badań ekspresowych