PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Powstał Media Owners Committee nadawców telewizyjnych. Przemysław Broniszewski prezesem stowarzyszenia MOC TV
Zespół Telemetrii Polska dołączył do Instytutu Łączności
Nielsen powiększy panel telemetryczny do 3,5 tys. gospodarstw domowych
Powstała rada metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska
Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
Agencja Thunderbolt zbuduje z Urszulą Radwańską serwis o tenisie
Agencja Thunderbolt zbuduje z Urszulą Radwańską serwis o tenisie
Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab
Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy zmienia logotyp oraz strukturę
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy zmienia logotyp oraz strukturę
Nadawcy o podpisaniu umowy KRRiT z Instytutem Łączności: Oczekiwaliśmy takiego kroku
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów
Aliganza i Kerris Group będą wspólnie obsługiwać firmy z branż mody i urody
Aliganza i Kerris Group będą wspólnie obsługiwać firmy z branż mody i urody
Spór o prawidłowość badań mediów. "Przeszkodą w budowie panelu nie są technologie, a pieniądze"
Spór o prawidłowość badań mediów. "Przeszkodą w budowie panelu nie są technologie, a pieniądze"
Na początku listopada powstanie Media Owners Committee nadawców telewizyjnych
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" przygotowała rekomendacje ws. nowego badania mediów
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska
Tomasz Figura i Marcin Grabowski ekspertami KRRiT przy projekcie Telemetria Polska
Feluś, Pochłopień i Domaniewski uruchamiają warsztaty komunikacyjne z symulacją kolegium redakcyjnego
Feluś, Pochłopień i Domaniewski uruchamiają warsztaty komunikacyjne z symulacją kolegium redakcyjnego
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący
SAR dołącza do koalicji "Marketerzy dla Lepszych Badań" dot. prac nad jednoźródłowym badaniem mediów
SAR dołącza do koalicji "Marketerzy dla Lepszych Badań" dot. prac nad jednoźródłowym badaniem mediów
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
Nadawcy telewizyjni nadal bez porozumienia ws. nowego badania mediów
Multi Communications i Multi Event zmieniają się w OneMulti
Multi Communications i Multi Event zmieniają się w OneMulti
IQS z technologią text miningu
IQS z technologią text miningu
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów
Marketerzy powołali koalicję, aby mieć wpływ na nowe badanie mediów
Marketerzy powołali koalicję, aby mieć wpływ na nowe badanie mediów
Telemetria Polska proponuje powstanie zespołów eksperckich ds. konsultacji prac nad nowym badaniem mediów
Telemetria Polska proponuje powstanie zespołów eksperckich ds. konsultacji prac nad nowym badaniem mediów
Prace nad nowymi badaniami mediów oceniane krytycznie, ale rynek nie odwraca się od KRRiT
Prace nad nowymi badaniami mediów oceniane krytycznie, ale rynek nie odwraca się od KRRiT
Gfk wzbogaca raporty o dane sprzedażowe MediaMarkt
Gfk wzbogaca raporty o dane sprzedażowe MediaMarkt
Nadawcy krytykują komunikację w projekcie nowego badania mediów realizowanego przez KRRiT
Nadawcy krytykują komunikację w projekcie nowego badania mediów realizowanego przez KRRiT
KRRiT uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania mediów
KRRiT uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania mediów
Ustalono plan struktury projektu Telemetria Polska ws. realizacji jednoźródłowego badania mediów
Tomasz Pastuszka prezesem agencji PR Madogz
Tomasz Pastuszka prezesem agencji PR Madogz