Nowe smaki jesieni

Choć królową polskiej filiżanki nadal jest herbata czarna, coraz częściej sięgamy po ciekawe, zaskakujące połączenia. Konsument, świadomy swych oczekiwań, z jednej strony zainteresowany jest nowościami, z drugiej – mocno ceni autentyczność oraz dobrą jakość produktów. Przekłada się to na rosnącą popularność propozycji TEEKANNE, która na zbliżający się sezon przygotowała 5 nowości. Jedna z nich jest TEEKANNE World of Fruits „Orange & Ginger”, łączącą dwa smaki: świeżej pomarańczy z … korzennym imbirem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

– Zdecydowanie, w okresie jesiennym widać mocne ożywienie rynku herbat, a sprzedaż tego produktu potrafi być dwukrotnie wyższa w sezonie, aniżeli poza nim. Prym wiedzie herbata czarna, przed herbatkami owocowymi, czarnymi aromatyzowanymi czy zielonymi lub Earl Grey. Jednocześnie ta kategoria traci na popularności na rzecz nowych smaków. I tu właśnie, w dotarciu do konsumenta wyedukowanego, ale i chętnie odkrywającego intrygujące i nowatorskie smakowo połączenia, widzimy potencjał mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE Polska. – Mamy nadzieję, że i nasza pomarańczowo – imbirowa nowość stanie się kolejnym, ulubionym smakiem Polakówdodaje.

Imbir to niepozornie wyglądający korzeń o wielkiej mocy. Jego właściwości opisuje jedna z najstarszych chińskich ksiąg medycznych z około 2700 r. p. n. e. W medycynie indyjskiej, chińskiej i tybetańskiej imbir stosowano w leczeniu wielu dolegliwości, głównie układu pokarmowego, migren czy kłopotów ze stawami. Uważany był także za afrodyzjak. Od czasów starożytności króluje również w kuchni, choć jeszcze do niedawna, zwłaszcza w Polsce, kojarzył się z piwem, pasztetem czy piernikiem. Dziś na nowo wraca do łask i zaczyna być coraz bardziej popularny, pojawiają się wciąż nowe pomysły na zastosowanie imbiru.

Miłośnikom tej charakterystycznej kombinacji korzennego zapachu i ostro – słodkiego smaku TEEKANNE proponuje pójście jeszcze o krok dalej. Nowa herbatka TEEKANNE World of Fruits „Orange & Ginger” łączy niepowtarzalny smak imbiru ze słodko – kwaśną świeżością pomarańczy. Ten aromatyczny herbaciany napar rozgrzewa od wewnątrz i oferuje znakomity, owocowy smak.

Herbatkę TEEKANNE World of Fruits „Orange & Ginger” należy zalać świeżo przegotowaną wodą i zaparzać przez około 8 minut. By zachowała swoje właściwości smakowe i rozgrzewające, powinno stosować się jedną torebkę na filiżankę.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online