„Nowe standardy wyposażenia” w kampanii Mitsubishi Outlander

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa samochodu Mitsubishi Outlander. Akcja – przygotowana przez agencje OS3 multimedia i Schulz oraz dom mediowy Starcom – przebiega pod hasłem „Nowy Outlander. Nowe standardy wyposażenia”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa samochodu Mitsubishi Outlander podkreśla jego bogate wyposażenie. Przekaz informuje również, że auto jest obecnie dostępne w kredycie 50/50 bez prowizji i odsetek.

grafika

Akcja pod hasłem „Nowy Outlander. Nowe standardy wyposażenia” obejmuje telewizję, prasę i internet (m.in. Onet.pl, Goldenline.pl, WP.pl, Moto.gratka.pl, Polskieradio.pl i witryny zrzeszone w sieci Adnet). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowały agencja reklamowa Schulz i agencja interaktywna OS3 multimedia (internet), a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?