Nowe warunki gwarancji dla telefonów i akcesoriów Nokia

Od dnia 1 kwietnia 2005 uległy korzystnej zmianie warunki Ograniczonej Gwarancji Producenta na telefony komórkowe sprzedawane w Polsce oraz w pozostałych krajach Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Islandii i Turcji

telix
telix
Udostępnij artykuł:

Okres gwarancji Nokia na telefony komórkowe został przedłużony i wynosi teraz 24 miesiące od daty zakupu telefonu przez Klienta.

Podstawowe zapisy obowiązującej od 1 kwietnia 2005 Ograniczonej Gwarancji Producenta są następujące:

1. Okres gwarancji na telefony komórkowe został wydłużony z 12 miesięcy na dwadzieścia cztery (24) miesiące w krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii i Turcji. 2. Okres gwarancji na akcesoria, niezależnie od tego czy wchodzą w skład pakietu sprzedażnego telefonu czy też są sprzedawane oddzielnie, wynosi dwanaście (12) miesięcy, z wyłączeniem baterii, ładowarek, podstawek do telefonu, zestawów słuchawkowych, kabli i obudów, na które okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. 3. Okres gwarancji na wszelkie nośniki, na których udostępniane jest oprogramowanie, np. dyski CD-ROM lub karty pamięci wynosi dziewięćdziesiąt (90) dni. 4. Oprogramowania (zarówno firmy Nokia, jak i innych producentów), danych i materiałów cyfrowych gwarancja nie obejmuje. Nowa gwarancja obejmuje wszystkie telefony komórkowe i akcesoria marki Nokia sprzedawane od 1 kwietnia 2005 włącznie. 5. Podstawą uzyskania serwisu gwarancyjnego na terenie Polski jest Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu. Ponadto warunki Ograniczonej Gwarancji Producenta zostały gruntownie przeanalizowane ze względu na potrzebę ujednolicenia warunków gwarancyjnych firmy Nokia w krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii i Turcji. Zmiany wprowadzone w Ograniczonej Gwarancji Producenta są też następstwem wprowadzonych w ostatnim czasie nowych uregulowań prawnych w zakresie sprzedaży konsumenckiej, a także dostosowaniem do istniejących praktyk w branży elektronicznej i telekomunikacyjnej.

Ograniczona Gwarancja Producenta obejmuje wszystkie produkty Nokia sprzedane Klientom (użytkownikom) od dnia 1 kwietnia 2005 włącznie. Podstawą uzyskania serwisu gwarancyjnego na nowych warunkach jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu (w przypadku produktów, do których nie jest dodawana Karta Gwarancyjna, a jedynie dowód zakupu) wystawione od dnia 1 kwietnia 2005 włącznie. Od tego terminu obowiązują zmienione warunki Ograniczonej Gwarancji Producenta nawet jeżeli Instrukcja Obsługi czy Karta Gwarancyjna zawierają warunki gwarancyjne Nokia Poland obowiązujące do dnia 1 kwietnia 2005.

telix
Autor artykułu:
telix
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?