Agencja zakończyła także prace nad nowym projektem dla Mieszko (marka Zozole).
Dla firmy Renault agencja OS3 multimedia prowadzić będzie internetową kampanię lunchową nowej wersji samochodu marki Clio. Żubrówka w połowie grudnia będzie miała nową stronę internetową. Dla Nestle Food Service powstała strona www.extraclub.pl dedykowana długofalowemu programowi lojalnościowemu typu B2B. Z kolei firma Sony powierzyła agencji opiekę nad komunikacją z interesariuszami z wykorzystaniem e-mail marketingu. Wśród ostatnio zrealizowanych projektów znajduje się także strona poświęcona produktom Zozole Boom-Boom.
– Okres wakacyjny był dla nas bardzo pracowity i owocny w kontekście pozyskania nowych klientów oraz dużych zleceń od marek stale przez nas obsługiwanych. Praca nad tak różnorodnymi zleceniami wymusza na nas stały rozwój zespołu i podnoszenie konkurencyjności naszych usług – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.












