Noworoczna szansa dla reklamodawców w sieci Q-net

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Miesiąc styczeń, który zazwyczaj nie jest zbyt sprzyjającym okresem dla rynku reklamy internetowej, może okazać się dzięki Q-netbardzo korzystnym czasem dla reklamodawców. Początek Nowego Roku 2003 będzie dla nich prawdziwą gratką! W styczniu w sieci reklamy Internetowej Q-netceny wszystkich form reklam na wszystkich witrynach będą niższe o 30%.

Okazuje się, że zastój na rynku reklamy można wykorzystać i to w sposób, który zagwarantuje większą skuteczność kampanii, niż gdyby miała ona miejsce w "pełni sezonu".

Dlaczego reklama na początku sezonu ma być skuteczniejsza dzięki Q-net? Po pierwsze, dlatego, że w tym miesiącu nie będzie widać zbyt dużo reklam konkurencji, co gwarantuje jej widoczność. Po drugie, będzie to kampania efektywna kosztowo, ponieważ tańsza, aż o 30%, co zagwarantują okazyjne ceny w sieci Q-net.com.pl, a czego reklamodawcy nie mogliby wykorzystać w innym okresie.

Niższe ceny będą miały, bowiem zagwarantowane tylko te zlecenia, które zostały przesłane i realizowane w sieci Q-net wyłącznie w okresie trwania promocji.

"Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wśród sieci reklamowych i portali. Mamy nadzieje, że zostanie pozytywnie odebrane przez osoby bezpośrednio zajmujące się planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych." - mówi Konrad Batory, odpowiedzialny za rozwój sieci.

Sieć reklamy internetowej Q-net wystartowała 5 listopada 2002 roku, jej właścicielem jest firma ClickAd Sp. z o.o. - broker reklamy Internetowej, który zajmuje się obsługą kampanii reklamowych w Internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"