Nowość w reklamie internetowej

Niekwestionowana nowość na polskim rynku - kalkulator opustów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa sieć reklamowa AdClick, realizując politykę maksymalnej przejrzystości swojej oferty, udostępniła swoim klientom kalkulator opustów, który można znaleźć na internetowej stronie firmy, pod adresem http://www.adclick.pl/kalkulator.html.

Kalkulator opustów to bardzo proste w użyciu narzędzie, pozwalające wyliczyć dodatkowy opust wynikający z wysokości planowanych wydatków w obrębie danego zamówienia. Wyliczony opust obniża kwotę cennikową i jest niezależny od rabatów wynegocjowanych indywidualnie z poszczególnymi klientami AdClick. Można go stosować do dwóch podstawowych produktów oferowanych przez AdClick, tj. AdNiche (sprzedaż pojedynczych witryn w modelu Run On Site) oraz AdTarget (sprzedaż witryn w pakietach dobieranych do konkretnej grupy docelowej).

"Jednym z podstawowych założeń naszego działania jest maksymalnie prosta i przejrzysta, a jednocześnie elastyczna oferta, czego konsekwencją było najpierw zastosowanie jednolitego cennika dla całej sieci, a teraz dodanie kalkulatora, który pozwala klientom samodzielnie wyliczać najkorzystniejsze opcje wydatków w naszej sieci" - mówi Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający AdClick.

AdClick powstał w maju 2004 roku jako piąta w Polsce sieć reklamowa przeprowadzająca kampanie online

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu