Nowy Dyrektor Marketingu w Mieszko SA

Z dniem 1 października br. stanowiska Dyrektora Marketingu w firmie ZPC Mieszko S.A. objął Bartosz Niewiadomski.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Karierę zawodową rozpoczął w firmie Master Foods Polska na stanowisku Manager/Central Europe Co-ordinator. W latach 2002 – 2004 pełnił funkcję Senior Brand Manager w działach  marketingu, w firmach Agros Fortuna sp. z o.o. (obecnie Agros Nova) oraz Danone Polska.

W latach 2004 - 2006 pełnił funkcję Category Manager (Marki Międzynarodowe) z połączeniem stanowiska  Research Manager w firmie Tchibo.  Był odpowiedzialny za dział badań marketingowych oraz zarządzanie strategiczne portfelem marek Tchibo takich jak: Tchibo, Eduscho, Davidoff, Gala na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.Bartosz Niewiadomski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - dyplom na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Niewiadomski jest żonaty, ma córkę. Interesuje się sportem; uprawia narciarstwo, żeglarstwo oraz gra w brydża.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"