Nowy dziennik ruszy w październiku

W połowie października ruszy kampania reklamowa nowego dziennikaogólnopolskiego. Polskapresse, który na jego start wyda 100 mln zł,rezerwuje właśnie czas reklamowy w telewizjach.

łk-Gazeta Prawna
łk-Gazeta Prawna
Udostępnij artykuł:

Planowaniem kampanii nowego dziennika zajmuje się dom mediowyMediaedge:cia. Jak ustaliła Gazeta Prawna, jego przedstawicielespotykają się już z pracownikami biur reklam największych stacji,żeby zarezerwować na październik czas reklamowy.

Jak podaje GP planowany termin rozpoczęcia kampanii to 17października, a wydawcę interesuje rezerwacja czasu co najmniej dokońca roku. W tym czasie na samą tylko telewizję planuje wydać conajmniej 10 mln zł. Do tego dojdą także inne media - reklamazewnętrzna, radio, a także internet. Na start gazety razem z całąkampanią reklamową wydawca zamierza wydać nawet 100 mln zł.

Wejście na rynek zbiegnie się z wyborami do parlamentu, któreodbędą się 21 października.

Polskapresse liczy na średnią sprzedaż nawet 800 tys.egzemplarzy, ale ważniejsze jest miano lidera rynku, co gwarantujejuż przekroczenie 520 tys. egzemplarzy.

łk-Gazeta Prawna
Autor artykułu:
łk-Gazeta Prawna
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"