Nowy kierownik działu analiz Metropolu

Od listopada do działu analiz dziennika Metropol dołączy Agnieszka Łobodzińska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Łobodzińska zajmuje się badaniami od ponad czterech lat, ostatnio pracowała w Agorze, gdzie zajmowała się analizami i badaniami prasowymi. W Metropolu do podstawowych zadań Łobodzińskiej będzie należało wsparcie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie prezentacji handlowych, tworzenie analiz czytelnictwa oraz wydatków reklamowych.

Łobodzińska przejmie obowiązki Jacka Paciorka, który rozstał się z firmą.

Metropol (na świecie również jako Metro) jest największą i najszybciej rozwijającą się gazetą na świecie. Grupa Metro International SA wydaje 61 edycji Metropolu w 88 aglomeracjach w 19 krajach, w 18 językach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Metropol dociera do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców – osób młodych, aktywnych, dobrze wykształconych. Codziennie gazety Metropol są czytane przez  18,5 miliona osób, tygodniowo docierają do ponad  40 milionów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji