Nowy kierunek studiów podyplomowych w Krakowie

Od października 2013 r. na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie zostaną uruchomione roczne studia podyplomowe "Strategiczna Komunikacja Marki" - pierwsze tego typu studia w Polsce. Autorski program zajęć, obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, Agencja Reklamowa S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Kreatywna Agencja Interaktywna Insygnia, Opcom.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie w trakcie rocznych zajęć niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.

Program studiów został podzielony na 5 modułów: 1. Wzmacnianie własnego potencjału. 2. Marka i konsument. 3. Analiza strategiczna z elementami planowania. 4. Komunikacja marki - komunikacja strategii. 5. Wdrażanie strategii komunikacji.

Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.

Najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć bezpłatne staże w: Agencji Interkatywnej K2 Internet, Agencji Reklamowej S4, Saatchi&Saatchi Poland, Opcomie, Domu Mediowym Starcom, Kreatywnej Agencji Interaktywnej Insygnia. Cena za cały rok: 4250 zł

Rekrutacja właśnie się rozpoczęła. Liczba miejsc ograniczona.

Studia są rekomendowane przez Klub Strategów Marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"