Nowy klient On Board PR

Firma On Board Public Relations rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Electronic Arts.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy doradztwa public relations. W ramach współpracy konsultanci On Board PR prowadzą działania z zakresu Corporate Communications i Brand PR.

Celem realizowanych działań jest wzmocnienie wizerunku Electronic Arts Polska oraz wsparcie wprowadzenia na rynek nowych produktów firmy. Za współpracę z nowym klientem odpowiedzialna jest Dorota Ciszek, Client Service Director On Board PR. Do zespołu obsługującego Electronic Arts należy również Barbara Kisielińska, PR Consultant.

"Decyzja o rozpoczęciu współpracy jest wynikiem dynamicznego rozwoju polskiego oddziału Electronic Arts. O wyborze On Board PR zadecydowało przede wszystkim doświadczenie firmy. " - mówi Tomasz Jarzębowski, PR & Marketing Manager Electronic Arts Polska.

Umowa podpisana z Electronic Arts Polska ma charakter bezterminowy i jest wynikiem przetargu do którego On Bard został zaproszony wiosną 2005 roku.

Electronic Arts, z siedzibą w Redwood City, Kalifornia, jest największym światowym producentem oprogramowania rozrywkowego.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?