Kierunek Kreatywny odpowiada za całą identyfikację wizualną marki AirWell – w tym logo, które zyskuje szczególną symbolikę. Zastosowanie nawiasów nawiązuje do sposobu, w jaki AirWell skutecznie "zamyka" zapachy we wnętrzu kosza. To subtelna aluzja do funkcji produktu, który chroni przed niepożądanym zapachem — czytamy w komunikacie prasowym.
Krakowska agencja jest odpowiedzialna także za opracowanie pozycjonowania marki, produkcję spotów, sesję zdjęciową, koncepcję stoiska targowego oraz zaplanowanie działań wprowadzających markę do Wielkiej Brytanii i Niemiec.

Za produkcję materiałów wizualnych odpowiada dom produkcyjny Papaya, a scenariusze 60- i 20-sekundowych spotów z humorem pokazują codzienność rodziców. W centrum jest ojciec i maluch, których "tajemnica" – naturalna, ale niekoniecznie o najmilszym zapachu – zostaje dyskretnie ukryta dzięki AirWell.
Spot podkreśla innowacyjne cechy kosza: szczelną konstrukcję, uszczelnioną pokrywę, łatwe opróżnianie jedną ręką i materiały z recyklingu. Całość spaja szeptany lektor, dodając historii nuty tajemniczości — informuje agencja w informacji prasowej.











