Nowy klient w portfolio Kierunku Kreatywnego. Agencja wprowadza na rynek AirWell

Krakowska agencja Kierunek Kreatywny wygrała przetarg na obsługę AirWell, polskiego producenta koszy na brudne pieluchy zatrzymujących brzydkie zapachy. W ramach współpracy będzie odpowiadać m.in. za opracowanie pozycjonowania marki, identyfikacji wizualnej czy produkcję spotów.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Nowy klient w portfolio Kierunku Kreatywnego. Agencja wprowadza na rynek AirWell
Marka AirWell to producent koszty na brudne pieluchy

Kierunek Kreatywny odpowiada za całą identyfikację wizualną marki AirWell – w tym logo, które zyskuje szczególną symbolikę. Zastosowanie nawiasów nawiązuje do sposobu, w jaki AirWell skutecznie "zamyka" zapachy we wnętrzu kosza. To subtelna aluzja do funkcji produktu, który chroni przed niepożądanym zapachem — czytamy w komunikacie prasowym.

Krakowska agencja jest odpowiedzialna także za opracowanie pozycjonowania marki, produkcję spotów, sesję zdjęciową, koncepcję stoiska targowego oraz zaplanowanie działań wprowadzających markę do Wielkiej Brytanii i Niemiec. 

Za produkcję materiałów wizualnych odpowiada dom produkcyjny Papaya, a scenariusze 60- i 20-sekundowych spotów z humorem pokazują codzienność rodziców. W centrum jest ojciec i maluch, których "tajemnica" – naturalna, ale niekoniecznie o najmilszym zapachu – zostaje dyskretnie ukryta dzięki AirWell.

Spot podkreśla innowacyjne cechy kosza: szczelną konstrukcję, uszczelnioną pokrywę, łatwe opróżnianie jedną ręką i materiały z recyklingu. Całość spaja szeptany lektor, dodając historii nuty tajemniczości — informuje agencja w informacji prasowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska