Nowy PR - owiec w Trollu

Od listopada 2004 roku nową osobą odpowiedzialną za PR marki Troll i TrendStation będzie Monika Kujas

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do jej obowiązków będą należały miedzy innymi: bieżąca koordynacja kontaktów z mediami, praca nad strategią komunikacji Trolla, koordynacja akcji wizerunkowych. Wcześniej, przez blisko 3 lata zdobyła doświadczenie w Agencji PR Headlines na stanowisku Consultant ds PR.

Marka Troll istnieje na rynku od 1989 roku. Troll jest ekspertem w dziedzinie mody młodzieżowej. Tworzy krótkie linie odzieży gwarantując swym klientkom niepowtarzalność i oryginalność. Kolekcja Trolla obejmuje linię damską oraz dodatki. Troll jest jedną z pierwszych firm w Polsce, która oferowała swoim klientkom ubrania wyróżniające się wyrazistą kolorystyką i wzornictwem zgodnym z najnowszymi światowymi trendami panującymi w modzie. Po ponad 14 to letniej obecności na polskim rynku  Troll nadal kreuje trendy w modzie. Dwa lata temu powstała "siostrzana" marka Trolla TrendStation. Obejmuje ona kolekcję trendowych dodatków oraz bielizny. Jest przeznaczona dla osób lubiących bawić się madą i ceniących oryginalny wygląd. Można ja obejrzeć i kupić między innymi przez internet (www.shop.trendstation.com).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach