Nowy produkt indoorowy Clear Channel Poland

Od czerwca 2006 roku Clear Channel Poland poszerza swoją ofertę o wyspecjalizowany pakiet nośników - sieć dedykowaną w Centrach Biznesu, przeznaczoną dla branży finansowej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pakiet ten został wyodrębniony z sieci nośników Clear Channel zlokalizowanych w największych centrach biurowych. Sieć składa się z 120 powierzchni nośników wyselekcjonowanych w oparciu o szczegółową analizę i zlokalizowanych w największych biurowcach 8 głównych miast Polski.

Jak podano w komunikacie sieć dedykowana w Centrach Biznesu powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie reklamodawców, którzy w swoim portfolio mają produkty skierowane do menedżerów i osób pracujących w centrach biurowych. Wybrane zostały największe miasta Polski: Warszawa, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice, Łódź i Szczecin. Lokalizacja w atrakcyjnych centrach biurowych tych aglomeracji miejskich gwarantuje precyzyjne i bezpośrednie dotarcie z reklamą do grupy docelowej. We współpracy z zarządcami biurowców precyzyjnie wyselekcjonowano 42 obiekty biurowe, w których zostały rozmieszczone nośniki.

Nośniki reklamowe zostały rozmieszczone w strategicznych punktach budynków: przy wejściach, recepcjach, windach, w salach konferencyjnych, gwarantując duży zasięg oddziaływania reklamy. Przekaz reklamowy dociera nie tylko do osób pracujących w centrum, ale również do odwiedzających je gości.

„Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu to najnowsze rozwiązanie produktowe Clear Channel Poland. Z doświadczenia wiemy, iż sieci dedykowane doskonale się sprawdziły na rynku i zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. To doskonałe rozwiązanie dla reklamodawców próbujących dotrzeć z reklamą do grupy klientów aktywnych zawodowo i spędzających wiele czasu w miejscu pracy.” – mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu, Clear Channel Poland.

Centra Biznesu to trzecia sieć dedykowana w ofercie Clear Channel Poland. Od roku działa sieć dedykowana City Young, zbudowana wokół miejsc i obiektów charakterystycznych dla stylu życia młodzieży oraz City FMCG, sieć skierowana do kupujących produkty FMCG w dużych miastach.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu