"Kod bezpieczeństwa" to jedna z nowości jesiennej ramówki TVP Info. Program publicystyczny Tomasza Sekielskiego jest emitowany w soboty o godz. 21:25, począwszy od 6 września.
Po miesiącu na antenie średnia widownia "Kodu bezpieczeństwa" to 75 tys. widzów. To przełożyło się na udział TVP Info wynoszący 0,63 proc. w grupie wszystkich widzów i 0,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie emisji między 6 września a 4 października, obejmującym pięć wydań programu, najpopularniejszy odcinek z 13 września obejrzało średnio 128 tys. osób. Gościem Tomasza Sekielskiego był minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski, a rozmowa dotyczyła naruszenia polskiej przestrzeni powietrznej przez rosyjskie drony.

Najmniej, bo średnio 30 tys. widzów zasiadło przed odbiornikami 27 września. Wówczas gościem programu był szef think tanku Obserwatorium Bezpieczeństwa Sergiusz Parszowski.
"Kod bezpieczeństwa" to program publicystyczny Tomasza Sekielskiego z udziałem ekspertów, w którym dziennikarz podejmuje istotne i aktualne tematy związane z bezpieczeństwem – od współczesnych zagrożeń, przez sposoby ich zapobiegania, aż po budowanie kultury ochrony i stabilności społecznej. Każdy odcinek koncentruje się na jednym z kluczowych wyzwań współczesności - zagrożeniach geopolitycznych, cyberbezpieczeństwie, kwestiach gospodarczych czy problemach społecznych – czytamy w oficjalnym opisie programu na stronie TVP.

"Kod bezpieczeństwa" to drugi z autorskich formatów dziennikarza w TVP. Od wiosny Jedynka emituje late show "Sekielski wieczorową porą".
Jak informowaliśmy niedawno format, który wrócił na antenę jesienią, zmienił pasmo emisji. Od 8 października format emitowany dotąd w piątkowe wieczory o godz. 22:10, ukazuje się o tej samej porze, ale w środy.










