TVP znów przenosi program Tomasza Sekielskiego. Kolizja z Ligą Mistrzów

Program "Sekielski wieczorową porą" w TVP1 od tego tygodnia zmienia dzień emisji: z piątku na środę.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
TVP znów przenosi program Tomasza Sekielskiego. Kolizja z Ligą Mistrzów
Tomasz Sekielski

W kwietniu br. wystartowało w telewizyjnej Jedynce late show Tomasza Sekielskiego. Audycja początkowo była pokazywana we wtorki, a po dwóch tygodniach przeniesiona ją na piątek, zachowując starą godzinę emisji – 22:10.

W najbliższych dniach dojdzie do kolejnej zmiany na tym polu. Jak informuje nas biuro prasowe TVP, program będzie pokazywany w środy, już od obecnego tygodnia. Nie zmienia się godzina emisji.

Sekielski w środy

To oznacza, że program będzie niekiedy wypadał z ramówki, bo we wtorki lub środy publiczny nadawca zaczął pokazywać mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Tak będzie na przykład w środę 5 listopada, kiedy w TVP1 od godziny 21:00 pojawi się transmisja z meczu Brugge – FC Barcelona.

Poprosiliśmy o komentarz biuro prasowe, skąd ponowna decyzja o zmianie pasma programu Sekielskiego, ale nie dostaliśmy odpowiedzi.

Pod koniec września podawaliśmy, że nowy sezon programu "Sekielski wieczorową porą" po trzech tygodniach na antenie ogląda średnio 238 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Start pierwszego sezonu gromadził podobną widownię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów