W dniu 23 grudnia br. Dwójka TVP wyemitowała pilotowy odcinek programu publicystycznego pt. "Poczta Polowa". Program prowadzi ks. Arkadiusz Nowak aproducentem jest TVP Wrocław oraz firma Fajgel.
Podstawowe parametry widowni:" Grupa celowa 4+
" Średnia wielkość widowni rat# - 2.101,2 tys.," Średnia wielkość widowni rat% - 5,80 %" Udział widowni shr% - 21,30 %," Zasięg rch# - 4.115,3 tys.," Zasięg rch% - 5,8 %
" Grupa celowa 16 - 49
" Średnia wielkość widowni rat# - 1.083,30 tys.," Średnia wielkość widowni rat% - 5,70 %" Udział widowni shr% - 23,50 %," Zasięg rch# - 2.175 tys.," Zasięg rch% - 11,40 %
Przez cały okres trwania audycji (około 27 minut) widownia była wyjątkowo stabilna. Od 1 do 25 minuty oscylowała ona pomiędzy cyframi od 2 do 2 milionów dwustu tysięcy widzów. Ostatnie minuty to niewielki spadek widowni do poziomy miliona ośmiuset tysięcy widzów.

W tym samym czasie TVP 1 emitował program publicystyczny "Sprawa dla Reportera", Polsat - Studio Lotto i program publicystyczny "Co z tą Polską", TVN film fabularny "Nasze małe troski", TV4 film fabularny "Ludzie honoru", TV Polonia - teatr telewizji "Przyszedł Mężczyzna do Kobiety", zaś TVP3 Regionalne "Kurier Gospodarczy" i Programy lokalne.
- Premierowa emisji nowego programu "Poczta Polowa" dobrze wpisała się w wyniki pasma. Osiągnięcie podobnych do ubiegłorocznych wyników pasma, przez program publicystyczny, który musiał konkurować z ofertami filmowymi innych stacji- a na dodatek przez program nie poprzedzony praktycznie żadną promocją antenową - to spory sukces. Również w kategorii sukcesu należy ocenić pokonanie i to dość wysoko flagowego programu publicystycznego Polsatu - autorskiej audcyji Tomasza Lisa "Co z tą Polską" - mówi nam Dariusz Dyner, szef firmy producenckiej Dyner.

Kolejny odcinek programu 4 stycznia.











