Od 7 sierpnia stanowisko Dyrektora Marketingu Gazety Prawnej obejmie Monika Nowaczewska.
Monika Nowaczewska specjalizuje się w zarządzaniu marką, a w szczególności w komunikacji marketingowej, korporacyjnej i public relations. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w sieciowych agencjach reklamowych i pracy dla spółek giełdowych.
„Do podstawowych zadań nowego dyrektora marketingu należeć będzie, obok stworzenia efektywnego zespołu marketingu, wypracowanie i wdrożenie strategii marki Gazeta Prawna na najbliższe kilkanaście miesięcy. Monika Nowaczewska odpowiadać będzie także za przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych marki planowanych na jesień tego roku” - informuje Małgorzata Sawicka, Centrum Innowacji i Rozwoju Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
Zastępcą nowego Dyrektora Marketingu zostanie dotychczasowy szef marketingu Gazety Prawnej – Paweł Dobosz.












