To płaski, 9-milimetrowy telefon z jednopoziomowym menu.
– W Polsce jest grupa osób, która oczekuje od telefonu tylko funkcji głosowych i SMS-ów: m.in. ludzie starsi czy rodzice, którzy chcą mieć kontakt ze swoimi dziećmi za małe pieniądze. MOTOFONE F3 wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom – to prosty w obsłudze i praktyczny telefon, który posiada wszystko, co niezbędne – mówi Małgorzata Matusiewicz, menedżer marketingu telefonów komórkowych Motoroli w Europie Środkowo-Wschodniej. Ten model dobrze sprawdza się również jako telefon firmowy dla pracowników lub jako alternatywne rozwiązanie dla ludzi aktywnych, dodaje Matusiewicz.
MOTOFONE F3 w sprzedaży detalicznej kosztuje ok. 200 złotych.
MOTOcechy:prosty w obsłudze, z jednopoziomowym menu, dodatkowo “mówi” po polsku, w którym miejscu menu znajduje się użytkownik;wysoka jakość wykonania obudowy, bardziej odporny na wstrząsy i kurz;duże i wyraźne znaki, doskonały kontrast nawet w intensywnym świetle słonecznym, niski pobór energii, dzięki monochromatycznemu wyświetlaczowi w nowoczesnej technologii tzw. papieru elektronicznego;pojemna bateria umożliwia długi czas rozmów i czuwania (do 2 tygodni);elegancki wygląd: czarna obudowa, lekki i płaski – waga: 70 gramów; wymiary: długość 114 mm, szerokość 47mm, grubość zaledwie 9mm;7 dzwonków i wibracja;budzik.












