Kampania nowej wersji Volkswagena Passata przekonuje, że to samochód przeznaczony dla całej rodziny. Reklamy podkreślają jego najbardziej nowoczesne elementy i funkcje, m.in. system rozpoznawania ruchu pieszych, dostęp online do mobilnych usług Car-Net oraz cyfrowy wyświetlacz Active Info Display. W osobnych spotach prezentowane są dwa warianty nadwozia auta: limuzyna i variant. Kampania informuje również, że nowy Volkswagen Passat otrzymał tytuł Samochodu Roku 2015.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu - spot i niestandardowa winieta 90-sekundowa), internet, prasę oraz outdoor (citylighty w centrach biznesowych, siatki wielkoformatowe w najruchliwszych częściach Warszawy, Katowic i Krakowa już w styczniu i lutym zapowiadające właściwą kampanię). W telewizji potrwa do końca kwietnia.

Kreacją reklam pozainternetowych zajęła się agencja Hand Made, te internetowe przygotowała agencja K2, a za planowanie i zakup mediów MediaCom Warszawa.











