- Programy naukowe Discovery Science cieszą się dużą popularnością, ponieważ odwołują się do ciekawości i zainteresowań odbiorców. Wyrazem tego zbliżenia widza i nauki jest nowy tagline kanału ‘Nauka wśród nas’ - mówi Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA.
Wśród nowych, kierowanych do młodszych widzów, propozycji znajdą się m.in. seria „Łowcy meteorytów”, która realizowana była m.in. w Polsce (w Poznaniu i okolicach Pułtuska) czy program „Wirtual w realu”, w którym z pomocą inżynierów i rekwizytorów dokonywana jest rekonstrukcja scen z filmów, telewizji i gier wideo.
Nowy trójwymiarowy logotyp Discovery Science utrzymany jest w kolorach białym, czarnym i pomarańczowym. Logo na ekranie będzie cały czas się poruszać i przekształcać w różne obiekty.
Discovery Science to jeden z dziewięciu kanałów Discovery Networks CEEMEA w Polsce. We wrześniu br. jego udział w rynku wyniósł 0,27 proc. (więcej na ten temat).












