Broker FM (m.in. RMF FM i RMF Maxxx) zanotowałw maju 2009 wzrost cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 57mln zł (więcej o 9 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) -wynika z monitoringu rynku reklamy radiowej firmy ExpertMonitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się grupa Eurozet(m.in. Radio ZET) - 44,2 mln zł (3,8 mln zł mniej niż w maju 2008)a na trzecim miejscu uplasowała się Grupa Radiowa Time (m.in. Eska)- 38,6 mln zł.
Wszystkie monitorowane stacje radiowe zarobiły w maju 2009 roku178 mln zł wobec 194 mln zł w 2008 r.
Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej zarobiło radio
RMFFM
- 50,2 mln zł (wzrost o 16 proc.). Na kolejnychmiejscach znalazły się:
Radio Zet
- 36,4 mln zł(spadek o 26 proc.),
Program III Polskiego Radia
-5,6 mln zł (spadek o 2 proc.) a
Program I

- 2,4mln zł (spadek o 33 proc.).
W grupie stacji ponadregionalnych na pierwszym miejscu znalazło sięradio
Planeta FM
- 2,1 mln zł.
Na pierwszym miejscu sieci radiowych znalazło się RadioEska - 33 mln zł (spadek o 13 proc.).
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.











