O gospodarce po mistrzowsku!

Walizki, kufle złocistego napoju, lotniska oraz drogi szybkiegoruchu - to symbole nowej kampanii reklamowej Union Investment TFI.W ten sposób firma promuje subfundusz UniAkcje Mistrzostwa Europy2012 inwestujący w spółki z branż, które skorzystają naprzygotowaniach Polski do Euro 2012.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Union Investment będzie prowadzona w prasie,internecie, telewizji, radiu oraz na outdoorze.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowaKofeina, działania internetowe prowadzi IMPartners, za zakuppozostałych mediów odpowiada MindShare Polska. Relacje medioweprowadzi Partner of Promotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych