Objazdowe studio będzie promować sprzęt Samsunga

18 lipca rusza kampania Samsunga, w ramach której ciężarówka będąca mobilną ekspozycją urządzeń tej marki do początku września odwiedzi kilkanaście miast. Partnerem akcji jest sieć telekomunikacyjna Play.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ciężarówce Samsunga będzie można obejrzeć i przetestować m.in. smartfony Galaxy S4 i Galaxy Note II, tablety Galaxy Note 10.1 i Galaxy Tab 2 7.0, aparaty Galaxy Camera, NX300, NX2000, Galaxy Camera NX i Galaxy S4 zoom, a także laptopy i monitory marki Samsung. Poza indywidualnymi testami urządzeń co 30 minut będzie odbywał się pokaz prowadzony przez trenera, który zaprezentuje najciekawsze funkcje poszczególnych produktów i sposoby łączenia ich między sobą.

grafika

Oprócz ciężarówki będzie można odwiedzić kamper (przeznaczony dla klientów zainteresowanych ofertą B2B), samochód serwisowy (dla osób, które będą chciały przeinstalować oprogramowanie, uaktualnić system w swoim smartfonie i po prostu naładować telefon) oraz skutery promujące akcję w poszczególnych miastach. Natomiast dzięki aplikacji Moja Pocztówka wszyscy goście będą mogli zaprojektować i wydrukować indywidualne pocztówki z wakacji. Sieć telekomunikacyjna Play jako partner akcji zapewni w pojazdach stały dostęp do internetu.

Miasta, które odwiedzi ciężarówka Samsunga (trasa może ulec zmianie):Sobieńczyce (18-20 lipca), Chełmno (22-23 lipca), Świecie (24-26 lipca), Iława (27-28 lipca), Toruń (30-31 lipca), Grudziądz (01-02 sierpnia), Miłomłyn (03-04 sierpnia), Elbląg (06-09 sierpnia), Tczew (10-11 sierpnia), Starogard Gdański (13-14 sierpnia), Darłówko (16-18 sierpnia), Wejherowo (20-21 sierpnia), Lębork (22-23 sierpnia), Kościerzyna (24-25 sierpnia), Kołobrzeg (27-28 sierpnia), Koszalin (29-30 sierpnia), Chorzów (31 sierpnia - 1 września), Warszawa (7 września).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska