Zmianie uległo nazewnictwo niektórych działów tygodnika ('Ludzie i Wydarzenia' na 'Flesz' a 'Gospodarka' na 'Rynek'), zmodyfikowano czcionki oraz wprowadzono zabiegi graficzne, które mają sprawić, że tygodnik będzie bardziej przejrzysty.
Zmiany zaprojektował dział graficzny tygodnika pod kierownictwem Joanny Mucho.
Sprzedaż tygodników opinii - najnowsze dane
wrzesieńZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemNewsweek256805173979266743159186Polityka268228170464267455168272Wprost247106129287276045163275Gość Niedzielny175594126159151265116322Przekrój1487117124614610072249Przegląd 79000288848675034420Tygodnik Powszechny39796198775337823129
2006ZKDPwrzesieńsierpieńŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemNewsweek256805173979240816155987Polityka268228170464259380188559Wprost247106129287251235169561Gość Niedzielny175594126159170708121304Przekrój1487117124615091664690Przegląd 79000288847950032004Tygodnik Powszechny39796198774099019469












