Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2020 roku wyniósł 0,46 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 26,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,32 proc., po wzroście o 11,38 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc. (wynik kanału względem września 2019 roku wzrósł o 30,61 proc.).
Vox Music TV do góry o 63 proc.
Z dziewiątego na szóste miejsce awansował kanał Vox Music TV, którego udział zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 62,50 proc. do 0,05 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-wrzesien-2020-tvp-sport-lider,7170445917542017a ##

Z kolei najbardziej - o 75,86 proc. - spadł wynik Eska Rock TV (do 0,007 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła na ostatnią lokatę.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 35,74 proc., wyniósł 0,64 proc.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,64 proc. (do góry o 32,92 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,19 proc. udziału; + 26,53 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 57,33 proc. do 0,12 proc. - również i tutaj pochwalić się mogła stacja Vox Music TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciła Eska Rock TV - było to 65,96 proc. do 0,016 proc. udziału.











