Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków jedenastej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,01 mln widzów, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05, począwszy od 3 marca br.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/big-music-quiz-tvp2-ilu-widzow-ogladalo-pierwszy-odcinek-2-mln ##
Show notuje delikatny wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,96 mln osób, drugi - 2,01 mln, a trzeci - 2,05 mln.

Względem dziesiątej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, program stracił 200 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 2,21 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 14,21 proc., 13,33 proc. oraz 13,06 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-m-jak-milosc-hit-tvp2-nokautuje-konkurencje ##
Dwójka w czasie emisji show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem jest TVP1, nadająca wówczas gł. serwis sportowy i serial „Komisarz Alex”, co daje jej 10,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe; 9,98 proc.), a czwarty - TVN („Hipnoza” i filmy; 7,99 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVP2 jest trzecia, a w grupie 16-59 zajmuje miejsce drugie.

W opartym na holenderskim formacie „I love your country” programie „Kocham Cię, Polsko!” rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach. W jedenastym sezonie kapitanami ponownie są Antoni Królikowski i Tomasz Kammel, a show prowadzi Barbara Kurdej-Szatan.











