Średnia widownia premierowych odcinków „Moja klasa - Back to School”, wyemitowanych w okresie od 11 maja do 5 czerwca 2020 roku wyniosła 604 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,87 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 18.30.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 13 maja. Śledziło go średnio 792 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia premierowych odcinków reaktywowanego teleturnieju „Va banque”, wyemitowanych w tym paśmie w okresie od 7 stycznia do 24 kwietnia 2020 roku wyniosła 896 tys. osób. Dało to TVP2 odpowiednio 6,90 proc., 5,98 proc. oraz 5,93 proc. udziału. Teleturniej „Moja klasa - Back to School” miał o 292 tys. widzów więcej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/va-banque-tvp-nowe-odcinki-jesienia,7170538553144961a ##
TVP2 w czasie emisji „Moja klasa - Back to School” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie był TVN (11,64 proc.;), drugi - Polsat (9,47 proc.), a trzecia - TVP1 (9,25 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.

Wpływy z reklam wokół „Moja klasa - Back to School” wyniosły 3,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Gospodarzem cyklu został Maciej Kurzajewski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maciej-lopinski-p-o-prezes-tvp-na-trzy-miesiace-dlaczego,7170522508093569a ##











