„Ojciec Mateusz” stracił 330 tys. widzów, ale TVP1 nadal była zdecydowanym liderem pasma

19. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,11 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 17. serii, widownia produkcji spadła o 330 tys. oglądających. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja przegrała z TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” stracił 330 tys. widzów, ale TVP1 nadal była zdecydowanym liderem pasma
„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 19. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, w okresie od 1 marca do 31 maja br. Oglądało je średnio 3,11 mln widzów. Przełożyło się to na 20,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-sezon-2017-2018,7171445505906305a ##

Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu serii. Zgromadził on przed telewizorami 3,68 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-maj-2018-polsat-liderem-hity-seriale-tvp2,7171445087443073a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 12,42 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 11,38 proc.) oraz TVP2 (gł. serial „Deutschland 83” i „Dzięki Bogu już weekend”; 4,39 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej na prowadzenie wysunął się już jednak TVN, który miał przewagę nad Jedynką. Dalsze miejsca zajęły: Polsat (minimalna strata do TVP1) i Dwójka.

grafika

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 19” wyniosły 7,87 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 17” zarobił z reklam 8,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-big-music-quiz-1-27-mln-widzow-show-slawomira-zapaly,7171446289053313a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska