„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 11 maja br. Średnia oglądalność ósmej edycji show wyniosła 2,60 mln widzów, co przełożyło się na 17,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/world-of-dance-swiat-tanca-casting-emisja-w-polsacie ##
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,13 mln osób.

Dla porównania, siódmą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,66 mln osób, przy udziale wynoszącym 17,91 proc. w 4+, 12,45 proc. w 16-49 oraz 13,86 proc. w 16-59. Oznacza to, że talent-show stracił 60 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały w rynku we wszystkich analizowanych grupach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cztery-wesela-i-podroz-polsat-castingi ##
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zdecydowanie zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”, co dało jej 11,23 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Pogoda”, „Sport”, „The Wall. Wygraj marzenia” filmy fabularne oraz „Big Music Quiz”; 9,77 proc.), a czwarte - TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,24 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi za TVN.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków ósmej edycji widowiska wyniosły 32,18 mln zł. Dla porównania, siódma seria z reklam przyniosła 24,45 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kryształową kulę „Dancing with the Stars 8” zdobyła Beata Tadla, tańcząca w parze z Janem Klimentem.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, Telewizja Polsat podjęła decyzję o kontynuacji „Tańca z Gwiazdami” w wiosennej ramówce 2019 roku. - Jesteśmy zadowoleni z jakości i wyników oglądalności obecnych odcinków show. Bardzo nas również cieszy różnorodność uczestników - mówiła nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-story-of-my-life-2-emisja-polsat-wiosna-2019 ##











