Nominacje do polskich MIXX Awards 2009 zostały ogłoszone w 10kategoriach. Najwięcej szans na wyróżnienia - po dwie - mająkampanie Operacja Kapsel, Dzień Przytulania, 36.6. TurboDymoMan,Nike+ i Mazda2. Agencja, która przygotowała najlepszą interaktywnąkampanię reklamową, otrzyma nagrodę Best In Show i zostaniezgłoszona przez IAB Polska do europejskiej i amerykańskiej edycjikonkursu. W głosowaniu na MIXX Awards 2009 eksperci od reklamy,marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie aspektyinteraktywnych kampanii reklamowych, począwszy od strategii ikreacji, przez wybór mediów, po efektywność i ROI.Oprócz wyróżnień za konkretne akcje konkurs obejmuje kategoriecałorocznych dokonań firm i agencji oraz osiągnięcia życiowe osób.Wszystkie nagrody zostaną wręczone 4 listopada na uroczystej gali wklubie Space w Warszawie.

Nominacje w kategoriach:
Kampania wizerunkowa:Dzień Przytulania,Hypermedia Sp.z o.o.Kampania 36.6. TurboDymoMan, Point of View (POV Sp. zo.o.)Nike+, Mindshare Polska Sp.z o.o.Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS MejoresWprowadzenie nowego produktu na rynek:Mazda2 - Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o
Bezpośredni odzew:Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.oKoniec z Wilkami, Hypermedia Sp. z o.o.Najlepsze zastosowanie nowych mediów:Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.Operacja Kapsel, Click 5 s.c.
Marketing wyszukiwarek:Empik.com, CubeGroup S.A.SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.Marketing Społecznościowy:Campari "Gra Wstępna", Heureka Huge Idea Sp. z o.o.Nike+, Minshare Polska Sp. z o.o.
GryOperacja Kapsel, Click 5 s.c.
Kampania e-mail marketingowa:DzieńDziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.comJa lecę, SARE Sp. z o.o.

Kampania displayowa:Do zobaczenia w IPLA - Hypermedia Sp. z o.o.Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)Tymbark Kapsel, Codemedia Sp. Z o.o.
Wideo online:Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. Z o.o.Mazda2- Citylajf, Minshare Polska Sp. z o.o.Przygodożercy - Draka o makaron, Click 5 s.c.
Nominacje za dokonania:
Osiągnięcia życiowe:Anna SakowiczMichał LachTomasz Jażdżyński
Marketer roku:Coca-colaP4 Sp. Z o.o. - Play MobilePKN OrlenPolkomtel
Agencja roku:180 heartbeatsArtegenceMEC Interaction.











