Old Spice, „Prometeusz”, IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - „złoty” branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Branded Content & Entertainment w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Toshiba i Intel, Old Spice, IBM, Dove, Volkswagen i Hot Wheels.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Old Spice, „Prometeusz”, IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - „złoty” branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)

Toshiba z Intelem - The Beauty Inside

Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)Klient: Toshiba, IntelProdukt: laptop Toshiba z procesorem Intel

Grand Prix, Złote Lwy w podkategorii Best integrated content campaign

Kampania zdobyła też Grand Prix w kategoriach Cyber oraz Film (obejrzyj wszystkie wykorzystywane w niej spoty)

Kokanee - Film stamtąd

Agencja: Grip Limited (Toronto)Klient: Labatt Breweries of CanadaProdukt: Kokanee

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best fictional program, series or film where a client has successfully created a drama, comedy or miniseries around a product or brand oraz Best integrated content campaign

myDSL - Opowieść miłosna z ekranu

Agencja: Ace Saatchi & Saatchi (Filipiny)Klient: PLDTProdukt: operator internetowy myDSL

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use or integration of digital or social media oraz Best integrated content campaign

Dumb ways to die

Agencja: McCann MelbourneKlient: metro w MelbourneProdukt: bezpieczeństwo w metrze

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use or integration of music oraz Best integrated content campaign

Kampania zdobyła 5 nagród Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej)

IBM - Chłopak i jego atom: najmniejszy film świata

Agencja: Ogilvy New YorkKlient: IBMProdukt: IBM Research

Dove - Real beauty sketches

Agencja: Ogilvy BrasilKlient: UnileverProdukt: Dove

Kampania zdobyła też Grand Prix w kategorii Titanium and Integrated Lions (więcej na ten temat) oraz Złote Lwy m.in. w kategorii Prasa (zobacz te reklamy).

WWF - Wycięte boisko

Agencja: Grey 141 Group (São Paulo)Klient: WWFProdukt: WWF

Volkswagen - budowanie samochodu ludzi

Agencja: Proximity BeijingKlient: Volkswagen Group ChinaProdukt: samochód ludzi

Hot Wheels - Podwójny obrót

Agencja: Mistress (Venice, USA)Klient: MattelProdukt: Hot Wheels

Macy’s - musical “Yes, Virginia”

Agencja: JWT New YorkKlient: sklep odzieżowy Macy’sProdukt: Macy’s

Perrier - sekretne miejsce

Agencja: Ogilvy FranceKlient: Nestle WatersProdukt: Perrier

Old Spice -  4,5 tygodnia Dikembe Mutombo, żeby ocalić świat

Agencja: Wieden+Kennedy PortlandKlient: Old SpiceProdukt: Old Spice Champion

Cape Town - Prześlij swój profil z Facebooka do Cape Town

Agencja: Ogilvy & Mather Cape TownKlient: władze Cape TownProdukt: oferta turystyczna Cape Town

„Prometeusz”

Agencja: Ignition Interactive (USA)Klient: Twentieth Century FoxProdukt: film „Prometeusz”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu