Toshiba z Intelem - The Beauty Inside
Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)Klient: Toshiba, IntelProdukt: laptop Toshiba z procesorem Intel
Grand Prix, Złote Lwy w podkategorii Best integrated content campaign
Kampania zdobyła też Grand Prix w kategoriach Cyber oraz Film (obejrzyj wszystkie wykorzystywane w niej spoty)
Kokanee - Film stamtąd
Agencja: Grip Limited (Toronto)Klient: Labatt Breweries of CanadaProdukt: Kokanee
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best fictional program, series or film where a client has successfully created a drama, comedy or miniseries around a product or brand oraz Best integrated content campaign
myDSL - Opowieść miłosna z ekranu
Agencja: Ace Saatchi & Saatchi (Filipiny)Klient: PLDTProdukt: operator internetowy myDSL

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use or integration of digital or social media oraz Best integrated content campaign
Dumb ways to die
Agencja: McCann MelbourneKlient: metro w MelbourneProdukt: bezpieczeństwo w metrze
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use or integration of music oraz Best integrated content campaign
Kampania zdobyła 5 nagród Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej)
IBM - Chłopak i jego atom: najmniejszy film świata
Agencja: Ogilvy New YorkKlient: IBMProdukt: IBM Research
>>> Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie "złote" spoty z Cannes Lions 2013 (wideo)
Dove - Real beauty sketches
Agencja: Ogilvy BrasilKlient: UnileverProdukt: Dove

Kampania zdobyła też Grand Prix w kategorii Titanium and Integrated Lions (więcej na ten temat) oraz Złote Lwy m.in. w kategorii Prasa (zobacz te reklamy).
WWF - Wycięte boisko
Agencja: Grey 141 Group (São Paulo)Klient: WWFProdukt: WWF
Volkswagen - budowanie samochodu ludzi
Agencja: Proximity BeijingKlient: Volkswagen Group ChinaProdukt: samochód ludzi
Hot Wheels - Podwójny obrót
Agencja: Mistress (Venice, USA)Klient: MattelProdukt: Hot Wheels
Macy’s - musical “Yes, Virginia”
Agencja: JWT New YorkKlient: sklep odzieżowy Macy’sProdukt: Macy’s
Perrier - sekretne miejsce
Agencja: Ogilvy FranceKlient: Nestle WatersProdukt: Perrier
Old Spice - 4,5 tygodnia Dikembe Mutombo, żeby ocalić świat
Agencja: Wieden+Kennedy PortlandKlient: Old SpiceProdukt: Old Spice Champion

Cape Town - Prześlij swój profil z Facebooka do Cape Town
Agencja: Ogilvy & Mather Cape TownKlient: władze Cape TownProdukt: oferta turystyczna Cape Town
„Prometeusz”
Agencja: Ignition Interactive (USA)Klient: Twentieth Century FoxProdukt: film „Prometeusz”











