Średnia oglądalność trzech do tej pory wyemitowanych odcinków „Smaczne Go!” wyniosła 2,46 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,98 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. To o więcej niż rok temu, gdy programy emitowane w marcowe soboty pomiędzy 15 a 15.45 na antenie Dwójki oglądało średnio 2,06 mln osób (udziały 20,42 proc.).
Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %10-03-20072 375 8816,60%26,73%17-03-20072 900 7608,06%28,50%24-03-20072 117 6395,89%25,39%średnia2 463 5726,85%26,98%
W czasie emisji „Smaczne Go!” to właśnie Dwójkę wybiera najwięcej osób. Na drugim miejscu jest TVP1, której oglądalność w tym czasie jest o ok. 800 tys. widzów mniejsza. Wyjątkowo słabo radzi sobie w tym paśmie Polsat, zajmujący dopiero czwartą lokatę z widownią poniżej 1 mln osób.

Wszyscy 4+StacjaAMRAMR %SHR %Smaczne Go! - TVP22 463 5726,85%26,98%TVP11 658 3034,61%18,15%TVN1 416 8093,94%15,51%Polsat811 5182,26%8,88%
Kulinarny show Olgi Bończyk wybierają głównie kobiety, osoby w wieku powyżej 45 lat, mieszkańcy wsi oraz najmniejszych miast z wykształceniem podstawowym.
ADH%PłećMężczyźni38,45%Kobiety61,55%Wiek4- 9 5,19%10- 154,89%16 - 192,73%20 - 244,21%25 - 294,73%30 - 345,52%35 - 397,04%40 - 448,69%45 - 498,39%50 - 549,16%55 - 5911,16%60+28,28%Wlk.miastaWieś40,29%< 50 tys.28,57%50-100 tys.6,78%100-200 tys.6,35%> 200 tys.18,00%ZawódTop management4,80%Pracownicy szczebla średniego9,10%Pracownicy fizyczni i rolnicy15,18%Emeryci43,35%Inne27,56%WykształceniePodstawowe52,57%Średnie28,99%Wyższe8,36%Inne10,08%
„Smaczne Go!” to rozrywkowy show w którym widzowie mogą śledzić potyczki dwóch drużyn w dziedzinie kulinarnych umiejętności. W każdym odcinku gotują kucharze, osoby z publiczności, a także zaproszona gwiazda specjalna. Gospodarzem programu jest Olga Bończyk. Emisja w soboty o godz. 15.00 na antenie TVP2.











