Od 1 marca br. Głębicka odpowiada za dział marketingowy Iberionu. Już w ciągu trzech pierwszych miesięcy swojej pracy m.in. zbudowała zespół marketingu, odpowiadała też za relaunch strony internetowej wydawcy.
Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
- Ola ma doskonałe kompetencje marketingowe oraz organizacyjne, dlatego podjąłem decyzję o jej awansie po zaledwie trzech miesiącach współpracy. Bezkompromisowe docenianie najlepszych to podstawowa wartość naszej kultury organizacyjnej. Z efektami pracy Oli można zapoznać się chociażby wchodząc na naszą nową stronę - Iberion.com. Wierzę, że świetnie poradzi sobie z kierowaniem całym zespołem marketingowym - komentuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes zarządu i współwłaściciel Iberionu.

Głębicka wcześniej w Glov i telewizji
Głębicka wcześniej kierowała komunikacją marki Glov (Phenicoptere), wprowadzając na rynek ponad 40 nowych produktów beauty. Przez ponad 8 lat odpowiadała za komunikację digital takich marek FMCG jak Bonduelle, Kujawski czy Smakowita. Tworzyła strategie kreatywne i komunikacji m.in. dla serwisów i aplikacji Fooder (Lafudu / Bunge), Warzywne Inspiracje (Lafudu / Bonduelle Polska) czy Budget.Studio (Iconaris). Zajmowała się również komunikacją CSR (Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom / Bunge), food service (Bonduelle Food Service) oraz komunikacją kryzysową.
Od 2010 r. jest również związana z produkcją telewizyjną (TVP2, TVN, TV Puls), dlatego w Iberionie wspiera dział reklamy i wideo przy tworzeniu strategii contententowej dla partnerów i klientów B2B.










