On Board Public Relations dla Boscha

On Board Public Relations wspiera kampanię informacyjną realizowaną przez dział public relations firmy Bosch w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W lipcu rozpoczęła się współpraca On Bard PR z działem PR firmy Bosch w ramach kampanii poświęconej nowej wkrętarce akumulatorowej. Działania informacyjne i promocyjne na rzecz nowego produktu podejmowane są jednocześnie w kilku krajach w Europie. Kampania ma na celu podkreślenie znaczenia Boscha w rozwoju rynku elektronarzędzi akumulatorowych i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań takich jak akumulatory litowo-jonowe. W ubiegłym roku Bosch jako pierwszy, zastosował ten akumulator we wkrętarce IXO dla majsterkowiczów. Akcja na rzecz wkrętarki

GSR 10,8 V-LI pokazuje rozwój nowoczesnej technologii tym razem w narzędziach dla profesjonalistów. Adresatami kampanii są specjaliści z branży.

Zespołem  konsultantów  doradzających  firmie  Bosch kieruje Dorota Ciszek, Client Service Director.

Umowa została podpisana na okres pięciu miesięcy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"